Top

Submit stories to: wowefastories@gmail(dot)com
with the title heading "WOWEFA Story Submission"



JCP's Sex Files Part 1
by JCP

SUBJECT: Trish Stratus #1

On a clear black night in Toronto, Ontario, Canada, home of the #1 WWE Diva
Trish Stratus, a man dressed in a jumpsuit rings her doorbell. I would
investigate the whole ordeal from a house right next door.

MAN IN JUMPSUIT: HI I'm the delivery dude and I got a package delivered to
this house.

Trish all dressed in a black tanktop and black leather pants answered.

Trish:That's me

Delivery Dude: I need for you to sign right here.

Trish: I would, but I do not have a pen.

Delivery Dude: Well, you can just sign right here. (Unzips his fly and takes
out his 10" dick.)

Trish (with those hungry eyes): That I can do.

She gets down on her knees and starts sucking away stroking his cock up and
down left and right.

Delivery Dude: OOOOOOOOOOOOOOOOH OH GOD KEEP SUCKING BABY!!!

I jumped over her huge Fence to see what was happening. When I got there
Trish shoved the Dude on her bed stripping him of his jumpsuit.

Delivery Dude: Yeah baby, keep sucking. Make my dick a foot long. MMMMMMMMMMM
OOOOOOOOOH YEAH!

I looked on with a big ass grin on my face.

JCP: That Delivery Dude is one lucky bastard. shhhhhhh! I look back.

Delivery Dude: Oh god! I'm all ready to for you so take your clothes off, so
I can fuck you hard.

Trish: What should I take off first? This?

She takes off her tank-top.

Trish: What Next? This?

She undoes her bra.

I was silently exstatic about the little stripshow Trish was putting on.

Trish: Or is it this?

She takes off her leather pants revealing her tight black thong panties.

JCP (whispering): Holy shit!

Delivery Dude: Lay down on the bed ass up tits down.

She lays down the dude pulls her thong down and starts to fuck her in the
ass.

Trish: OOOOOOOH UUUUUUUUUH OOOOOOOOOOOH GOD THAT'S NICE!!! Gimme more!

He continued to buttfuck Trish. He even picked up the speed as he was doing
her doggystyle.

Delivery Dude: YEAH OH SHIT.

*SMACK* on the ass!

Trish (moaning): OH MMMMMMMMMMMMMMM AAAAAAAAAAAAAH FUCK ME HARDER DUDE!

He picks up even more speed while ramming his dick up Trish's ass. A moment
later he turns Trish around and sticks his dick in her wet moist pussy. He
was fucking her hard and fast.

Trish: AAAAAAAAAAAAAH AHHHHHHHHHHH AAAAAAAAAAAAAAAAH OOH UUUUHHHHHHHHHHHHHH!
HARDER! FUCK ME HARDER!.

The Dude kept on fucking her hard and fast.

Delivery Dude: I think I'm gonna cum!

And he did. He shot a huge load of cum on Trish's sexy abs.

Trish: Oh Dude, that was incredible.

She rubs the cum all over her abs.

Delivery Dude: Well, that's all. I have to be going.

Trish: Oh, wait. I still have to sign that thing.

Delivery Dude: Forget about it. It's on me.

The Dude quickly got dressed and walked out the door.

I quickly ran as fast as I could flying over her fence and headed back to my
own home. When I got there I took all my clothes off and started jacking off
and then the phone rings I answered it

JCP: Hello.

It's Trish.

Trish: I know you were watching me getting fucked and I just want to know if
you wanna FUCK ME?

JCP: I though you never asked.

So I quickly got dressed and headed right over to her place.

TO BE CONTINUED


Support WOWEFA.com by joining CelebrityPass.com for only $4.95
Lisa Howard Fakes     |     Kate Bosworth Fakes     |     Mandy Moore Fakes     |     Women of Wrestling Fakes



Bottom