Top

Submit stories to: wowefastories@gmail(dot)com
with the title heading "WOWEFA Story Submission"



Playing With Fire?
by Kristi (kristi9587@hotmail.com)
and Frederick "Dice" Casden (diceandkristifiles@yahoo.com)

Backstage at a SmackDown and ECW television taping in the early part of
December 2006, Rebecca DiPietro the sultry and alluring Extreme Correspondent
from ECW is standing near the ECW interviewing set as she glances over her
notes for an interview she is conducting later in the night. Rebecca presses
her soft, sultry lips together as she glances down at her notes on a sheet of
paper, while she's dressed in a short black skirt and a tight-fitting red
tank top.

As the sultry, seducing Extreme Correspondent reviews her notes for the ECW
broadcast, fellow ECW Vixen, the hot and feisty Full Bodied Italian Trinity
approaches Rebecca as she is dressed in a short black leather skirt, a piece
of yellow caution tape wrapped around her chest, and a black leather cap onto
of her soft black haired head.

"Yo...Bec, you got sec?" The hot Italian Vixen Trinity asks in her hot
Italian accent as the sultry, alluring Rebecca DiPietro presses her lowers
together and slowly turns around the face her fellow ECW Vixen.

"Umm yeah, sure Trinity...what's up?" Rebecca asks softly as she gently folds
her arms against her largely rounded, firm chest.

"Well, you know, Bec...I've been hearin' those rumors about ya..." Trinity
begins to say.

Rebecca pauses and raises an eyebrow "What rumors?" Rebecca asks.

"Oh, you know, girl...those ones about you and that boy K-Fed" Trinity says
as she presses her soft Italian lips and nods her head before she smirks "You
know...the ones 'bout you and him...bein' an item"

Rebecca's eyes widen as she's in a slight state shock before she shakes her
head "Umm...Trinity, I have no clue what you're talking about..." Rebecca
starts to say with a soft laugh "Honestly...K-Fed? Kevin Federline? Please...
Trinity, he's not my type, he really isn't..." Rebecca states towards her
fellow ECW Vixen.

"Oh...yeah...I didn't think so Bec, but ya know those rumors get started..."
Trinity says with a nod of her head back as she glances away from Rebecca for
a moment "But listen Bec...I gotta get goin' to warm up my boy Guido...catch
ya later girl..." Trinity says before she starts to step away from the sultry
Extreme Correspondent.

Rebecca nods her head and softly smiles "Yeah...see you later Trinity..."
Rebecca says as she watches Trinity exit down the hallway. Rebecca raises an
eyebrow and presses her soft, alluring lips together and slightly smirks
"Yeah...he isn't my type...but I sure got one hell of an Extreme Exclusive
from him..." Rebecca says as she slowly licks her soft, luscious lips.

* * *

(A Few Weeks Ago...)

Inside a fancy hotel room, the most hated man in America, Kevin 'K-Fed'
Federline, is admiring himself in a mirror, "Damn boy, you've got it tight,
John Cena ain't gonna be able to handle all of this...." Federline says to
himself. He's wearing some baggy jeans and a long t-shirt and he picks up a
bottle of cologne from the dresser in order to put some on. "Cause he can't
see me.... Neither can all them posers...." Federline says when there's a
knock on the hotel room door. Federline puts the bottle of cologne down on
top of the dresser and goes to open the hotel room door, "Hey I didn't order
any room service..." Federline says as he looks out into the hall, but he
instantly raises an eyebrow and smirks a bit when he sees the sultry hot
Rebecca DiPietro standing out in the hallway, "But I do like what came up..."
Federline says, "What do you want?" Federline asks as he leans against the
doorway of his hotel room.

The sultry, alluring ECW Vixen Rebecca DiPietro presses her soft, luscious
lips together as she stands out in the hallway in front of hotel room door
belonging to Kevin Federline. "Hello there..." Rebecca says in a soft,
alluring tone as she's dressed in a short black skirt and a tight-fitting
white buttoned up long-sleeved shirt with the first three buttons loosened
to show over some of her slyly alluring cleavage. "I'm Rebecca...ECW's
Extreme Correspondent..." Rebecca says as she locks her soft, slyly seductive
eyes on the most hated man in America "I hear...you're going to playing
things RAW in the next couple of weeks..." Rebecca says as she lightly tosses
her soft light brown hair back "And...seeing as I am...the Extreme
Correspondent...I'd love to get an Extreme Exclusive with you."

Federline rolls his eyes a bit, "God damn it... I can't ever get away from
the damn press...always hounding me and shit...." Federline says as he as he
looks at Rebecca, "But at least you're a hot looking one..." Federline says
in his usual cocky tone as he steps back, "So come on in...."

Rebecca slyly raises an eyebrow and smirks as she casually steps into the
surprisingly very fancy hotel room of Federline. "Oh...Kevin...or can I call
you K-Fed?" Rebecca asks with a soft, seductive laugh as she places her hands
on her smoothly rounded hips and allows her lust-filled eyes to glance at the
baggy-clothed body of Kevin Federline.

"Shit, it don't matter to me.... all the press calls me the same shit at the
end of the day anyway...." Federline says as he closes the hotel room door
once Rebecca has entered. "So.... let me ask right off... what has got you
coming here? Cause if it's about that whole shit with Britney I ain't
talking..."

Rebecca slyly bites down on her bottom lip as she keeps her lust-filled,
alluring eyes locked on Kevin Federline "Oh...K-Fed, Kevin...I'm not here to
talk about her...I'm here for the extreme scoop on you..." Rebecca says with
a sly, seductive smirk as she slowly licks her soft, luscious lips. The
sultry Extreme Correspondent takes a step forward towards Kevin Federline as
she keeps her seductive hands on her smoothly rounded hips. "That's all...and
maybe...I could show you the meaning of extreme..." Rebecca says in a soft,
alluring voice. "But first...things first...what's your strategy against John
Cena?" Rebecca asks with a sly smirk.

Federline smirks, "Hey now... that's top secret...." Federline says as he
slightly checks Rebecca out as she steps towards him, "But what I can say is
that... I've got it all planned out... my boy Johnny Nitro... he's been
showing me all of Cena's weaknesses.... and he won't be seeing more... or
what's coming when I pin his ass...." Federline answers.

Rebecca nods her head as she raises an eyebrow "So...you like playing...
with fire?" Rebecca asks in a soft, seductive before she presses her lips
together "I do...I love playing...with...fire..." Rebecca says with alluring,
lust-filled smirk.

Federline notices the sultry seductive look on Rebecca's face and he smirks,
"Hey... playing with fire is what I'm all about.... I hook up with a hot
piece of ass.... and I get flamed all over the place by everyone..."
Federline says, "No one realizes that I was a professional dancer. a model,
an actor, and that I'm a rapper... and now a wrestler.... shit.... I do it
all... and people still throw me into the damn fire..." Federline says,
sounding extremely bitter towards how he's treated by the media.

Rebecca seductively grits her teeth together as she takes another step
forwards so that she is standing directly in front of Kevin Federline,
practically face to face "You know...Kevin...I'm part of the media..."
Rebecca says with a soft, seductive voice as she reaches forward and
places her seductive hands against Federline's baggy t-shirt covered
chest "And...I love giving everyone the extreme exclusive...they
deserve..."

Kevin Federline raises an eyebrow, "What's this crazy shit? You wanna dance
with this pimp?" Federline says with smirk as he feels Rebecca's hands moving
slightly over his baggy t-shirt covered chest.

Rebecca presses her soft, luscious lips together as she locks her
lust-filled, seducing eyes with Kevin Federline before she slowly nods head
"Oh yeah...I want to play...with fire..." Rebecca DiPietro says with sly
smirk as she moves her seductive hands down from his baggy t-shirt covered
chest to his stomach.

Federline's smirk gets a bit bigger as he licks his lips, "You know... I get
all caught up in this shit... and jackoffs keeps on talkin' and trying to
make me snap and lose control and shit... but you're all right baby...."
Federline says as Rebecca slowly moves her hands over his t-shirt covered
stomach before moving them further down.

Rebecca raises an eyebrow and smirks "I always deliver...the extreme
exclusive...and you're about to get one hell of an extreme exclusive...one
that only someone like you...deserves..." Rebecca says in a soft voice as
she lowers her hands and places her seductive hands against the crotch of
Federline's baggy jeans.

"Damn baby.... now that's a privilege that's got my total attention..."
Federline says as Rebecca gently presses her hands against the large crotch
of his baggy jeans. Federline smirks as he grabs the bottom of his baggy
t-shirt and he lifts it up and over his head, revealing his nicely toned
upper body and he drops his t-shirt down on the floor, "So... you really
want to play with some of this fire?" Federline says as he slightly poses in
front of Rebecca as she lightly squeezes the crotch of his jeans.

Rebecca presses her soft, seductive lips together as she slowly nods her head
while licking her luscious lips "Mmm...oh yeah...I want to play with some of
that fire..." Rebecca says with a smirk as she removes her hands from
Federline's crotch when she takes a step back from the most hated man in
America as she places her hands against her white shirt and begins to
unbutton her white long sleeved shirt.

Federline smirks again, "Then get ready baby.... cause you're gonna get a
real exclusive on why Britney married me and shit..." Federline says as he
unbuttons and unzips his baggy jeans. He opens them up and then pushes them
down from his waist revealing a pair of gray colored briefs that are fitting
tightly against his bulging crotch.

Rebecca slyly bites down on her bottom lip as she lowers her sultry eyes and
locks them with the large bulge of Kevin Federline's crotch, restricted by
his tight-fitting gray colored briefs "Mmmm...I can't wait to play with
fire..." Rebecca says in a soft, seductive tone as she unbuttons the final
button of her white shirt before she opens up her white shirt to expose her
smoothly toned, gorgeously tanned body. Rebecca DiPietro removes her white
shirt from her seductively shaped body as she reveals her large, smoothly
rounded extremely hot tits to Kevin Federline.

Federline licks his lips as he looks at Rebecca's large, firm round tits,
"Damn... now those are hot...." Federline says as he starts to lower down
his gray colored briefs and his large, thick ten inch cock springs free
a fter a few moments. Federline lowers his briefs down completely and he
steps out of them, "So how about it baby? You ready to play with this flame
thrower?" Federline says as he points right at his cock.

Rebecca presses her lips together as she soft, seductive eyes widen at the
sight of Kevin Federline's hard, thick ten inch cock "Mmmm...ohhh I'm ready
to get extreme with that..." Rebecca says with a soft, seductive moan as she
places hands against her smooth, tanned waist and begins to push her short
black skirt down from her waist. Rebecca lowers her skirt down her smooth,
tanned legs to reveal her bare, smoothly shaven, hot and sultry pussy before
she steps out of her skirt and now stands completely naked in front of the
most hated man in America.

"Well you can get extreme with it right now baby..." Federline says as he
licks his lips. He looks right at Rebecca's hot smooth hot pussy as he wraps
a hand around his cock and he lightly strokes it a bit. Rebecca licks her
lips as she locks her sultry, alluring eyes with Kevin Federline's thick,
hard cock with his right hand wrapped around it. Rebecca takes a step towards
Federline once again before the sultry Extreme Correspondent kneels down on
the hotel room floor in front of K-Fed. Rebecca presses her lips together and
tosses her soft light brown hair back before she reaches forward and gently
wraps her smooth, seductive hands around Federline's cock and begins to
gently stroke her hands against his shaft.

"Mmmmm.... yea..." Federline moans and licks his lips as he leans back
against the hotel room's dresser and he places his hands on the edge of it as
Rebecca moves her hands back and forth along the length of his thick ten inch
cock.

Rebecca raises an eyebrow as she glances up slyly at Kevin Federline "Mmm...
It's a shame Britney left you..." Rebecca says in a soft, seductive tone as
she continues to smoothly stroke her seductive hands against his hard, thick
shaft. Rebecca leans her head down as she keeps her seductively alluring eyes
locks with Federline as she gently slaps her wet, warm tongue against the
head of his cock before she starts to circle her tongue around the head of
his cock, lightly coating it with her wet saliva.

"Ahhh yeah baby.... shit... Britney is a dumb bitch... she ditched me and
went to a nobody...." Federline moans as Rebecca moves her wet sultry tongue
around the large head of his cock. Federline closes his eyes and tilts his
head back as Rebecca covers his cock in a light layer of her warm saliva
which drips down the length of his dick.

"Mmm...yeah she is dumb..." Rebecca slightly moans as she slowly closes
her eyes and gently slaps her wet tongue against the piss-slit on tip of
Federline's cock before the sultry Rebecca DiPietro drops her wet, warm
tongue down from the head of his cock and begins to guide her sultry, wet
tongue down the length of his thick cock. Rebecca slowly and teasingly
lowers her wet, warm tongue down the underbelly of his shaft, heading
towards his ballsack.

"Awww yeah.... mmmm yeah...." Federline moans as Rebecca practically bathes
his entire cock with her warm wet tongue. "You sure know what a top star
like me likes..." Federline moans just as he feels the tip Rebecca's tongue
against his surprisingly large ballsack. Federline places his left hand on
Rebecca's head and he pushes her hair back as Rebecca flicks her tongue
against his balls.

"Mmm...ohhh...I'm going to give you one great extreme exclusive..." Rebecca
slightly moans as she opens her eyes and glances up to lock her seductively
alluring eyes with Kevin Federline once again before she swirls her sly,
seductive tongue against K-Fed's large ballsack before opening her warm, wet
mouth and taking Federline's ballsack into her seducing mouth. Rebecca closes
her soft lips around his ballsack and begins to gently bob her head against
his ballsack as she sucks on his balls.

"Mmmmm ohhh yea... mmm... suck them balls baby...." Federline moans as he
feels Rebecca's warm mouth closed around his large ballsack as she sucks on
them. Federline slides his fingers through Rebecca's brown hair as he grips
his saliva covered cock once again and he starts to stroke it slowly. "Fuck
babe.... Britney would never do that unless I ate the bitch..." Federline
moans.

"Mmmm...mmmm..." Rebecca moans against Federline's ballsack as she continues
to slowly bob her head against his large ballsack before she starts to flick
her slyly seductive wet tongue against his ballsack, flicking her tongue
against one ball at a time. Rebecca's hot, wet saliva drips against his large
ballsack as she presses her lips tighter against his balls

Federline licks his lips and he gently pushes Rebecca's head away from his
saliva covered balls, "Mmm fuck babe... you're a fucking hot number..."
Federline says as he pulls Rebecca up to her feet and guides her towards the
bed, "Lay down and spread 'em..." Federline says with a smirk.

Rebecca presses her lips together and sly raises an eyebrow as she
seductively looks at Kevin Federline "Boy...aren't you pushy..." Rebecca
smirks before flashing her seductive eyelashes at Federline "I like it..."
Rebecca says with a sly wink before the sultry Extreme Correspondent lays
back onto the hotel room bed of Kevin Federline and she spreads her smooth,
tanned legs apart as the most hated man in America kneels onto the bed in
front of the seductively laying Rebecca DiPietro

Kevin Federline gets between Rebecca's sexy legs and then slides his long fat
cock deep into the wet, tight hot pussy of the sultry Extreme Correspondent.
"Mmmmm yea..." Federline moans as he starts thrusting his cock in and out of
Rebecca's pussy with slow, sharp thrusts as he puts his hands on Rebecca's
hips.

Rebecca bites down on her bottom lip as the sultrily ECW Vixen arches her
back slightly "Ohhhh shit..." Rebecca seductively groans as she closes her
eyes slightly as she places her soft, seductive hands against Federline's
arms as he thrusts his cock in and out of her warm, tight pussy. Rebecca
gently wraps her smooth, tanned legs around Federline's waist as she starts
to rock against the bed mattress.

Federline licks his lips as he remains sitting on his knees as he pumps his
cock in and out of Rebecca's pussy. "Awww yea.... ohhh yea.. fuck... now
you're playing with fire...." Federline moans as he thrusts his cock faster.

Rebecca presses her soft, luscious lips together as she gently thrusts her
hot, sultry body against Federline's most hated cock as he thrusts his cock
deeply and quickly into her hot, tight pussy "Ohhh...mmm...yeah give me that
dick!" Rebecca moans seductively as she starts to grind her pussy easily
against his cock with her smooth legs wrapped around Federline's waist
"Britney was so dumb to leave you..." Rebecca groans as she gently slides
her soft, seductive hands against Federline's arms.

"Damn... straight...." Federline moans as his slides his hands back and forth
over Rebecca's sexy hips as he pounds her hot pussy with his big fat cock.
"Ohhh yea.... mmmm fuck.... Britney is such... a fucking cunt..." Federline
says with a lot of bitterness in his voice as he sharply slams his dick deep
into Rebecca's pussy which makes her arch her back in response.

Rebecca gently grits her teeth as she rocks smoothly back and forth on top of
the hotel room bed while Kevin Federline slams his cock deeply into her warm,
sultry tight pussy "Ohhh...mmm...this is one great exclusive..." Rebecca
moans as she opens her eyes and locks her lust-filled, seductive eyes with
Kevin Federline as she starts to push her hot, sultry body against Kevin
Federline's cock at a slightly quicker rate as she tightens the grip of her
smooth, tanned legs around his waist.

Federline licks his lips as he takes his hands off of Rebecca's hot round
hips, "Mmmmm fuck.... yeah... this is playing with fucking fire...."
Federline grunts as he pulls his cock out of Rebecca's hot tight pussy and
he turns the sultry Extreme Correspondent over onto her stomach. He pulls
her ass up into the air and with Rebecca's head resting on the mattress,
Federline slams his fat cock back into Rebecca's pussy.

"Ohhhh fuck yeah! Fuck that pussy!" Rebecca seductively moans as she lifts
her head off of the mattress and glances over her shoulder at Kevin Federline
as he pumps his cock in and out of Rebecca's tight, sultry pussy "Mmmm...
playing with fire....is amazing." Rebecca moans as she starts to smoothly and
firmly push her hot, rounded ass back against K-Fed's waist forcing his cock
deeper into her wet, tight pussy.

"Ahhhhh.... mmmm yeah... damn fucking straight it fucking is...." Federline
grunts as he holds on to Rebecca's round sexy hips as he slams his cock in
and out of Rebecca's pussy with deep fast thrusts. Federline grunts as
Rebecca's ass hits against his waist and crotch as his balls swings back and
forth and hits between Rebecca's thighs.

"Mmmmm...ohhh yeah....fuck that pussy...mmmm yesss!" Rebecca groans as she
presses her lips together and closes her eyes as the sultry Rebecca DiPietro
guides her hot, seductively alluring body back against Kevin Federline as the
Extreme Correspondent matches his thrusts as her hot, rounded ass gently
collides with Federline's smooth waist.

Federline licks his lips as he begins to sweat as he drives his large, thick
cock deeply into Rebecca's hot pussy, "Ohhh yea.... mmmm fuck you're hot as
fire...." Federline grunts as he smacks Rebecca's ass with his right hand.
"Mmmmm.... damn.... you're a fucking reporter I can deal with!" Federline
moans as Rebecca slams back against him.

"How....Kevin...you're so fucking on fire!" Rebecca DiPietro sultry moans
as the alluring ECW Vixen begins to sweat as well as the hot Extreme
Correspondent pushes herself back against Kevin Federline's cock at a
rougher rate, smacking her hot, sultry ass against Federline's smooth waist
as his cock forcefully drives deeper into Rebecca's tight pussy "Awwww....
ohhhh yeah!" Rebecca moans as she grabs at the bed covers with her seductive
hands and pulls on the blankets and sheets as she slams back against
Federline's thrusting cock.

"Ahhhh ohhh yeah mmm fuck.... you got a hot ass.... Britney never let me bang
her slutty ass... but yours looks way better..." Federline grunts as he pulls
his cock out of Rebecca's tight wet pussy and then slams it sharply into her
tight hot asshole. The Most Hated Man in America gives Rebecca no chance to
adjust to his thick cock in her ass as he begins to rapidly slam his dick in
and out of her asshole.

Rebecca tilts her head back as she tosses her slightly sweat-soaked light
brown hair back as she sharply pushes her hot, sultry and sweat dripping body
back against Kevin Federline's hard, thick cock inside of her tight asshole
"Ohhh...ahhhh yesss...I love getting my ass fuck!" Rebecca moans as she
closes her eyes, pressing her lips together as her hot ass collides with
Federline's waist.

Sweat drips down Kevin Federline's toned body as he drives his large, thick
cock in and out of Rebecca's tight asshole, "Mmmm ohhh yeah... fuck you're
really playing... with fire now..." Federline grunts as he reached underneath
Rebecca with his right hand and slides his middle and index fingers into her
pussy. The cocky ex-husband of Britney Spears smirks as he rams his cock
harder and deeper into her ass with each thrust as he finger fucks her hot
wet pussy.

Rebecca grits her teeth "Ohhhhh fuck yeah...I love playing with that fire!"
Rebecca moans as Kevin Federline rubs Rebecca's warm, wet pussy with his
right hand as he slams his hard, thick cock in and out of her tight asshole
"Mmmm...oh fuck! Fuck! Fuck!" Rebecca shouts as sweat drips off of her
tanned, sultry body while she slams back against K-Fed's cock as his most
hated dick rams deeply into her sultry ass.

"Ahhhhh ohhhh shit yea.... mmmm fuck yeah...." Federline grunts as he takes
his fingers out of Rebecca's hot wet pussy and focuses just on slamming his
fat ten-inch cock in and out of Rebecca's hot ass, which forces Rebecca's
body to jolt forward with every one of his thrusts. The Most Hated Man in
America grits his teeth as he feels his cock throbbing more and more as he
fucks Rebecca's ass, "Ohhhh shit fuck...." Federline grunts as he pulls his
throbbing shaft out of Rebecca's ass, "Come on babe.... play with this fire!"
Federline grunts as he moves next to Rebecca and lays on the bed with his ten
inch throbbing cock pointing up at the ceiling.

Rebecca licks her sultry, luscious lips as she breaths heavily with sweat
dripping down her seductively attractive face. "Mmmm...I'd love to..."
Rebecca moans as she leans he head down while on her knees on the bed, next
to Kevin Federline as her lays on the bed, placing his hands behind his head.
Rebecca reaches forward and wrap she left hand around his shaft to hold his
cock steady before placing her tongue on the head of throbbing cock and
gently slides her tongue around the head of his cock.

"Ahhhh.... ohhh yeah.... mmmm fuck..." Federline moans as Rebecca slowly
swirls her tongue around the large head of his throbbing cock as she also
starts to strokes his dick with her left hand. Federline licks his sweat
covered lips as he starts to thrust his cock upward towards Rebecca's mouth.
Rebecca lifts her eyes up and locks her seductive eyes with Kevin Federline
as she opens her warm, wet mouth and lowers her head on Federline's hard,
throbbing cock. Rebecca presses her soft, seductive lips around Federline's
shaft and the sultry Extreme Correspondent begins to smoothly bob her head
on K-Fed's most hated cock as she gently slides her tongue against his shaft
as she sucks.

"Mmmmmm.... ohhh yea... suck it... mmm yea..." Federline moans as he looks
into Rebecca's sultry eyes as she bobs her head up and down on his throbbing
cock. Federline sits up a bit on the bed as sweat drips down his body and he
places his hands behind him on the mattress.

Rebecca closes her eyes as she gently taps her wet, warm tongue against the
underbelly of Federline's throbbing, thick shaft before the sultry ECW Vixen
twists her head on his cock, grinding her soft lips against the skin of his
shaft. "Mmmm...ohhhh...' Rebecca moans against Federline's cock as she opens
her mouth a bit wider as she starts to lower her head further down on
Federline's cock as she starts to deep throat it.

"Ahhhh.... ohhh fuck.... mmmm yeah... ohhh shit yea..." Federline moans as
he clenches his teeth as he thrusts his cock upward into Rebecca's warm, wet
mouth as the hot ECW Vixen deep throats his cock repeatedly. Federline grabs
the covers of the mattress as he feels Rebecca's warm saliva drip down his
cock and down to his balls. Rebecca lifts her sultry, lust-filled seductive
eyes with Kevin Federline as she smoothly bobs her head light brown,
sweat-dampened hair as her warm, wet saliva drips against his throbbing cock.
Rebecca suddenly picks up her speed and starts to bob her head at a quicker
rate, sucking and slurping the throbbing cock of Kevin Federline. Rebecca
lifts her sultry, lust-filled seductive eyes with Kevin Federline as she
smoothly bobs her head light brown, sweat-dampened hair as her warm, wet
saliva drips against his throbbing cock. Rebecca suddenly picks up her speed
and starts to bob her head at a quicker rate, sucking and slurping the
throbbing cock of Kevin Federline.

"Mmmmm...ohhhhh!" Rebecca moans around Kevin Federline's cum-erupting cock
as she tightly her lips around his softening shaft while his warm cum sprays
into her warm, wet mouth. Rebecca closes her eyes as she lifts her head
slowly off of Federline's saliva and cumming-dripping cock as Rebecca tilts
her head back and swallows his cum "Mmmm...fuck!"

"Awww yeah.... mmmm fuck yea... now that... was playing with fire...." Kevin
Federline moans and licks his lips as he relaxes on the bed as Rebecca then
leans her head down to clean the rest of his cum off of his cock.

Rebecca gently flicks her seductive tongue against the head of Kevin
Federline's cock cleaning the head of his cock of all his warm, sticky and
salty cum that is coated on the tip. Rebecca lifts her head away from
Federline's cock and presses her lips together as sweat drips off of her
sultry hot body "Mmmm...I love playing with fire..." Rebecca says as she
breaths heavily.

Kevin Federline smirks a bit as sweat drips down his toned body, "Mmmm
fuck... oh hey... earlier you ask what you can call me.... you can call me
K-Fed...." Federline says with a smirk, "Call it... your own exclusive or
something..."

Rebecca slyly raises an eyebrow "Well...I do know now...that if you play with
fire...you get burned..." Rebecca pauses and smirks seductively "But...burned
in a good way..."

-END-


Support WOWEFA.com by joining CelebrityPass.com for only $4.95
Christina Applegate Fakes     |     Kate Capshaw Fakes     |     Emma Samms Fakes     |     Women of Wrestling Fakes



Bottom